Event etikette

Workshoppen var overstået. Delegerede havde længe gået og Margaret Kerr var ved at komme med en kop kaffe. Værelset var strøet med plader af flip-over papir, resterne af den frokostbuffet og utallige Tom kaffekopper dækket hver vandret overflade i rummet. Margaret blev drænet. Workshoppen havde været en hård én for en træner; delegerede havde alle været skarp og smart; de havde udfordret sin viden og krævede lange forklaringer af grundene bag teorierne hun spurgte dem til at købe ind. Hun kiggede på bomb-site, der var engang en velordnet undervisningslokale og vidste, hun havde ikke energi til at gøre meget mere end crawl til hendes bil. Jo, hun begrundede, kongrescentret rengøring personale ville rydde op, ville de.

Når værelserne er klart af delegerede og du har badet i herlighed af en vellykket arrangement, er det tid til at opløse alt det, du kom med. Som med forsamling processen, er det nyttigt at tildele særlige ansvar for medlemmer af event team og styre processen så gnidningsløst som muligt. For større arrangementer, holde en checkliste over alt, hvad der skal gøres på en flipover, og som varer er fuldført, score dem. Ved hjælp af en tydelig liste som denne giver alle involverede en nem reference og tillader dem at beslutte sig, hvordan de kan bedst hjælpe andre, når de har afsluttet deres egne opgaver.

Hvis begivenheder er at være en hyppig del af dit liv, du gerne vil et sted at byde dig velkommen tilbage med åbne arme. For at gøre dette til en vished, prøv så vidt muligt at forlade spillested værelser som du fandt dem, kuld-fri og klar for personalet at forberede dem til de næste brugere.

Dette kan synes som sund fornuft, men du vil blive overrasket over hvor nemt det er, for enden af en særligt stressende begivenhed, at følge impulsen til at skære og køre. Dit omdømme er værd mere end et par ark af papir.

Mødested tilbagemelding

Som du forlader den sidste belastning af udstyr, sørge for at kontakte din conferencing kontakt på mødested. Vise dem dit feedback fra evalueringsskemaer; Hvis de er værd deres salt, vil de være ivrige efter at læse den. Tilføj eventuel feedback fra din egen, positive og negative, men altid efterlade en dejlig, saftig positiv kommentar til den sidste og fortælle dem, du vil være tilbage.

Hvis du har haft nogen særlig fremragende service fra personale i conferencing, gøre et punkt af følgende op din feedback med et takkebrev til venue manager. En lille omhyggelig opmærksomhed for detaljer nu vil købe du kongelige behandling ved dit næste besøg.

Margaret var ved at glide stille og roligt væk, nÃ¥r hendes kollega Ben, gik man ser fuld af energi. “Hvor fÃ¥r du energi, Ben?” spurgte hun. “Jeg pace mig” sagde han i en spørgsmÃ¥l i kendsgerning mÃ¥de “dagen ain’t over indtil det er over”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *